به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیماش به نقل از استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای اداری شهرستان لالی، اظهار داشت: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت به استان خوزستان اختیار داده شده تا با فروش سهم نیشکر بخشی از هزینه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان تامین شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان خوزستان افزود: یکی از مشکلات سد دز نبود سدی به عنوان موج شکن این سد است تا به هنگام بارندگی شدید و باز شدن دریچه‌ها از بروز سیلاب جلوگیری کند در این راستا اجرای سد بختیاری در اولویت قرار دارد.

حسینی محراب با بیان اینکه نباید فاصله‌ای میان مردم و مدیران وجود داشته باشد، گفت: سه خط آب غدیر، فدک و کوثر باید اجرا شوند زیرا آب آشامیدنی و کشاورزی ما در منطقه وابسته به اجرای این خطوط است.

وی افزود: مصوبات خوبی در سفر رئیس‌ جمهور برای شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی و اندیکا دیده شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران با عملکرد خود کارآمدی نظام را به تصویر بکشند، بیان کرد: مسئولان از ایده‌‌های جدید بهره ببرند و تنها به دنبال بودجه برای انجام کار نباشند.

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی دشت‌های گلگون خوزستان و ایلام، در فاز نخست این طرح در سطح ۲۹۵ هزار هکتار در سال ۱۳۹۳ کلید خورد و در سال ۱۳۹۷ به اتمام رسید.

اجرای مرحله دوم این طرح در سطح ۲۵۵ هزار هکتار برای شبکه‌های اصلی و فرعی است که توسط وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو اجرا خواهد شد.

  • برچسب ها:

    به اشتراک بگذارید :

    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد