به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیماش ، آیین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید انتظامی خوزستان امروز با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده ‌انتظامی کل کشور‌ و جمعی از مسولان استانی در اهواز با حضور استاندار، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و  همچنین جمعی از پرسنل نیروی انتظامی این استان در حسینیه ستاد فرماندهی خوزستان برگزار شد.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه  ولی عصر(عج) خوزستان در این مراسم اظهار داشت: ‌خوزستان، استان بزرگی است و با پنج استان شمالی و شرقی هم مرز است. استان خوزستان با کشور عراق، خلیج فارس و با آب های آزاد هم مرز خشکی و هم مرزآبی داشته  و ارتباط داریم.

وی با بیان اینکه استان خوزستان ششمین استان پرجمعیت کشور است گفت: تنوع قومیتی، بزرگی سرزمین و بزرگی جمعیت و وضعیت تولید اول منابع  در استان خوزستان است  که همه این موارد نیاز به  پیوست امنیت دارند.

وی با بیان اینکه  کشور ما کشور بزرگی است و دشمنان این کشور دشمنان بزرگی هستند گفت: یکی از خواسته‌های دشمن برای ضربه زدن، برای تعلف زیرساختارهای نظام جمهوری اسلامی استان خوزستان است.

سردار شاهوارپور ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح گفت: سردار صالحی فرمانده میدانی بود.

سردار صالحی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان خوزستان در این مراسم اظهار داشت:  از تمام همکارانم در مجموعه نیروی انتظامی تشکر می‌کنم. خوشحالم که دوره‌ای از عمرم با مردمان استان خوزستان سپری شد‌.

وی با بیان اینکه در این مسئولیت  از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردیم و با تمام توان، سعی کردیم آرامش و امنیت مردم استان خوزستان را تامین کنیم،  گفت: ۱۱ هزار و ۱۷۸ نوع سلاح و ۳۲۹ هزار فشنگ، انهدام باند قاچاق، کشف ۲۴ هزار کیلو مواد مخدر، دستگیری باندهای قاچاق و وحدت اقوام از کشفیات مهم نیروی انتظامی در زمان چند سال اخیر بوده است.

فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه  برقراری نظم در مرزهای شلمچه و چزابه از مهمترین دستاوردهای ما در سال های اخیر بود گفت:  همچنین در زمان اربعین حسینی سال گذشته دو میلیون و ۱۰۰هزار زائر در سامانه ثبت نام کردند.

فرمانده پیشین نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور  گفت: همدلی مردم استان خوزستان و اعضای شورای تامین باعث شد که در ایام اغتشاشات، وضعیت سفیدی در استان خوزستان داشته باشیم.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی را به سمت فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب کرد. پیش از این سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بود.

سردار سید محمود میرفیضی مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان، مازندران و قم  را بر عهده داشت.

  • برچسب ها:

    به اشتراک بگذارید :

    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد