وقوع یک حادثه رانندگی دیگر در محور اهواز – مسجدسلیمان با یک کشته و ۹ مجروح موجب شد تا بار دیگر خانواده های مسجدسلیمان در سوگ عزیزانشان به غم بنشینند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیماش، با شروع مجلس یازدهم انتظار می رفت تا با پیگیری برای تخصیص اعتبار پروژه جاده میانبر بخشی از مشکلات پیش روی این پروژه مرتفع شود. سه تذکر و طرح سوال ورناصری نماینده مردم شهرستان از وزیر راه و شهرسازی در آبان و دیماه ۹۹ و نیز اسفند ۱۴۰۰ بخشی از این فرایند بود. علاوه بر این طی حضور وزیر راه و شهرسازی در آذرماه ۹۹ در مسجدسلیمان و معاونین وزیر در دو مرحله مهرماه ۹۹ و ۱۴۰۱ در منطقه بر لزوم تخصیص اعتبار به پروژه میانبر تاکید گردید. ورناصری همچنین با تعدادی از مسیولین استانی و شهرستان در اردیبهشت ۱۴۰۰ از مسیر جدید پیشنهادی جاده میانبر اهواز-مسجدسلیمان بازدید میدانی نمودند.

علیرغم تمام این ها از ادامه روند اجرایی پروژه خبری در دست نیست و جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد. پرسش این جاست که پس از گذشت بیش از یک دهه از کلنگ زنی جاده میانبر و پیگیری نمایندگان، بازدیدهای میدانی، تذکر و طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی و بقیه فعل و انفعالات چرا تاکنون نتیجه بخش نبوده است؟ گره کار کجاست و چه کسانی باید پاسخگوی شهروندان مسجدسلیمانی باشند؟

  • برچسب ها:

    به اشتراک بگذارید :

    مطالب مشابه

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد